Eskolako Jangela

Hizkuntza Normalkuntza

L I N K

BESAIDE MENDIRA IRTEERA (555m)

Kaixo :

Idatzi honen bidez, datorren iganderako OTSAILAREN 19an, BESAIDE 555m mendira ibilaldia antolatu dugula adierazten dizuegu. Beti bezala, gure kotxeetan joango gara, baina ekartzerik ez daukazuenok lasai agertu, normalean nahiko toki egoten baita. Irteera, goizeko 8:30ean ohiko tokitik (Urretxuo frontoiaren parean) izango da. Itzulera, berriz, arratsaldeko 2:30ak aldera

Bakoitzak bere hamarretakoa eta edaria eraman beharko du, baita oinetako egokiak ere (hobe botak jazten badituzte ).
Izen ematea OTSAILAK 17, ostirala, baino lehen egitea eskertzen da, zerrenda lehen bait lehen egiteko. Hala ere, azken orduan agertu ezkero ez dago inongo arazorik.

Oraingoan, kotxeak Arrasateko Udala auzoan utziko ditugu, handik BESAIDEra abiatuko gara. Bertan hamarretakoa egin eta buelta Udalara.

Mostrando image.png

ADI!! Martxoko irteera, Martxoaren 12an izango da. Federazioko mendi irteerara, aurten Legazpin.

Besterik gabe, agur bat

Argazki batzuk lotura honetan.

gainzuri.mendia@gmail.com

GURE PIANOJOLE GAZTEEI ZORIONAK!

EL DIARIO VASCO  10-02-2017

Saioa Mendia, June Plazaola eta Irene Salegi,  ZORIONAK!

2017KO MINGAINLUZE LEHIAKETAREN IRABAZLEAK

Gainzuriko 6. mailako ikasleak diren Unai Urkiola, Markel Agirrezabal eta Paul Barrenetxea izan dira aurten Mingainluze lehiaketaren irabazleak.

OTAMOTZ 2017-01-30

Zorionak!

BERRIAK

2017-2018 MATRIKULA

ATE IREKIAK: OTSAILAREN 4ean, LARUNBATA, GOIZEKO 11:00etan

Haurrak zaintzeko zerbitzua egongo da.

Matrikula epea urtarrilaren 30etik otsailaren 10era.

Matrikularako ordutegia:
•    Goizez 9:00etatik 12:15era.
•    Arratsaldez 14:30etik 16:30era.

EKARRI  BEHARREKO  DOKUMENTAZIOA:

1.- Familia liburuko ikasle eta guraso edo tutorearen  fotokopiak

2.- Erroldaketa  agiria

3.- Guraso edo Tutorearen  N.A.N – fotokopiak

Kezka eta zalantza guztiak bertan argitzeko aukera izango duzue, elkarrizketa pertsonal baten bidez.  Hitzordua jartzeko 943 721 214 telefono zenbakira dei dezakezue.

GAINZURIKO EGUTEGIA 2017

Aurtengo egutegiaren gaia “ EUSKAL DANTZAK” da, eta egutegirako ikasleek  egin duten lanarekin,  erakusketa antolatu dugu.

Egutegiaren salneurria: 5 €

HIZKUNTZA NORMALKUNTZA

BATZORDEA

OLENTZERO 2016

GABON KONTZERTUA 2016

BERTATIK BERTARAKO SASKIAREN IRABAZLEA

June Perez, 6.I gelako ikaslea, izan da Bertatik Bertarako saskiaren irabazlea. 150 familiok parte hartu duzue zozketan, eginiko galderei erantzun egokia emanez. Beraz, mila esker guztioi eta zorionak Juneri eta bere familiari.

On egin!!!

ZORIONAK, JUNE!!!!!!!

EUSKERAREN EGUNA GAINZURIN (2016)

2016ko AZAROAK 25, GAINZURIN

JON DORRONSORO DANTZARIA GAINZURIKO IRAKASLERIAREKIN

BADATOZ SANTA ANASTASIAK!!!

Haur Hezkuntzako ikasle eta irakasleek Santa Anastasia festei hasiera eman diegu eskolako patioan. Erraldoi eta buruhandi bihurtuta salto eta dantza aritu gara Triku lagun dugula.

SAN JUAN SUAREN INGURUKO EKITALDIA 2016

2015-2016 IKASTURTEKO BUKAERA

ESKULAN ERAKUSKETA 2016

ZATOZ TRIKU!! ABESTIA, ESKOLAKO IRAKASLE BATEK SORTUA.

Gainzuriko Iñigo Munduate irakasleak  "ZATOZ TRIKU!!" abestia sortu du gure ikastetxeari eskainia.

MILA ESKER, IÑIGO MUNDUATE!!!

URRETXU-ZUMARRAGAKO ABESBATZEN KONTZERTUA (2016 EKAINA)

GAINZURI EGUNA 2016

Ekainaren 3an, ostirala, Gainzuri eguna ospatu dugu.

Mila esker familia bolondres guztiei!

"SOS SIRIA" GAINZURI IKASTEXEAN IZAN DA GAUR.

Gaur arratsaldean 3. eta 4. mailako neska/mutilek saio berezi bat izan dute. Gaur ez dira izan geletan, gaur liburutegian izan dira eta ez ohiko irakasleak izan dituzte.

Bai, gaur SOS SIRIA taldeko bi kide izan dira gurekin. Monika eta Arantza, Siriari buruz hitz egiteko. Sirian gerra dagoela esan, eta hango egoera oso latza dela ere erakutsi digute.
Horretaz gain, Siria non dagoen Ikasi dugu, Europa, Asia non dauden ere. Eguzkia ekialdetik ateratzen dela, Ekialdeko lurraldeetan zer jaten dute ere Ikasi dugu, nola hitz egiten duten, nolakoak diren hango eskolak, eta hango neskek eta mutilek kometak daukatela jostailurik gogokoena.

Ene garrantzitsuena!!! Gu, dudarik gabe, ZORIONTSU izan behar dugu.
Aupa munduko neska eta mutil guztiok!!!!!!!!

Gu ere bertsotan jaialdia. 2016 apirila

EUSKARAREN INGURUKO HAUSNARKETA

AMESTUTAKO GURE IKASTETXE HEZKIDEGILEA

MINTZALAGUN II TALDEA

Eskolako MINTZALAGUN taldea II da.

Argazkian daudenak eskolako amak dira: ANE RETEGI, ALICIA CAMPOS eta LEIRE SANTILLÁN.

Asteartero, arratsaldeko 17:00etan elkartzen dira euskaraz aritzeko eta erabilera sustatzeko.

Mintzapraktika saio hauek kafe hartzen eta konfidantza giroan egiten dira.

Parte hartzen animatzen bazarete, jarri harremanetan beraiekin edo zuen seme-alabeen tutoreekin.

Beste hau da eskolako Guraso mintzalaguna TALDEA I. Bertan, Eva Miguelez, Maria Jordana Mónica Sanchez eta gidaria den Oihane Izagirre osatzen dute taldea. Ostiralero elkartzen dira OKABA tabernan goizeko 11:00etan euskaraz hitz egiteko eta erronkarekin.

Euskaraz badakizue, baina oraindik, hitz egiteko  oihurarik ez baduzue,  anima zaitezte taldean sartzen euskara praktikatzeko!

BADATOZ INAUTERI JAIAK !!!!!!!

ESKERRIK ASKO  JANTZIAK EGITEN LAGUNDU DUTEN  GURASO BOLUNTARIOEI.

EUTSI HORRI!!!!!

GAINZURIKO DANBORRADA 2016

GOTZON ARANBURU

"ETORKIZUNA ORAIN HASTEN DA"

Urtarrilaren 15 eta 16an, Gainzuriko zortzi  irakaslek Tolosako Hirukide ikastetxean  Barzelonako  Nuria Sánchez Povedano orientatzaile eta psikologoarekin ikastaroa egiteko aukera izan dugu. Formazioa Estimulazio Goiztiarra gaiari buruzkoa izan da.

Aditu honi buruz gehiago jakin nahi duenak klikatu   http://www.nuria-sanchez.es

Eskerrik asko Nuria.

INFORMAZIO GEHIAGO

2017/02/21
Al As Az Og Or Lr Ig
2017/02/21 egungo gertakariak
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

BISITAK