Eskolako Jangela

L I N K

BERRIAK

BADATOZ SANTA ANASTASIAK 2017

Haur Hezkuntzako ikasle eta irakasleek Santa Anastasia festei hasiera eman diegu eskolako patioan. Erraldoi eta buruhandi bihurtuta salto eta dantza aritu gara Triku lagun dugula.

ZUMARRAGAKO DANBORRADA

GAINZURI ABESBATZAREN KONTZERTUA ( 2107KO EKAINA)

ADOPZIOA

6. MAILAKOEN EMANALDIA 2017

PIRINEOETAKO OZA OIHANERA IRTEERA

Kaixo, denoi:

Aurreko irteerako abisuan azaldutako moduan, datorren hilean, ekainaren  17 eta 18an,  aste-bukaerako irteera egingo dugu. Aurten Selva de Oza ingurura joango gara Hecho-ko bailaran.

Larunbatean goiz irten eta larunbatean bertan, mendi ibilaldia egingo dugu. Aurten Ibon de ATXERITOra igo eta ibilbide zirkularra egiten saiatuko gara. Gaua Borda Bisaltikon pasako dugu eta hurrengo egunean beste pase txiki bat egingo dugu, ingurua ikusteko. Igandean bazkal ostean etxera.

Irteerako kostua 35 – 40 € ingurukoa izango da, larunbateko afaria gaua pasatzeko tokia eta igandeko gosaria barne.  Gainzuriko Guraso elkarteak aurten ere diru laguntza eman digu, eta honi esker, umeen kostua betetzen saiatuko gara.

Jadanik lagun pilo batek izena eman dugu, baina nahiez gero beste hamar lagun ingururentzat tokia izango da.  Datoren ostiralera arte edo kopurua bete arte izena eman dezakezue, helbide honetan edota Txentxi edo niri (Iosu) komentatuta.

Datorren astean informazio zehatzagoa bidaliko dugu, ordutegia, eraman beharreko gauzak… eta abar.

Agur bat,

Gainzuri.mendia@gmail.com

GAINZURI EGUNA 2017

HAUR HEZKUNTZAKOEN ANTZERKI EMANALDIA 2017

20. KORRIKA, GAINZURIKOEN KILOMETROA

KORRIKA TXIKIA 2017 (HITZA)

MARI JOSE LERAK GURASOEI ESKEINITAKO HITZALDIA

UROLA GARAIKO BERTSO PAPER LEHIAKETAREN IRABAZLEAK

Gaur Zelai Aristiko zinean, Urola Gariko bertsopaper lehiaketako sariak eman dituzte. Gure ikastetxeko Unai Urkiola, Aritz Legorburu eta Asier Etxaniz sarituak izan dira. Zorionak denei eta mila esker Zugazte bertso-eskolari lehiaketa antolatzeagatik.

GIPUZKOAKO BERTSOPAPERETAKO SARI BANAKETA

Apirilaren 2an, Azpeitian, Gipuzkoako bertsopaperetako sari banaketa egin zen. Bertan gure  eskolako Aratz Diaz de Espada eta Eneko Garcia  sarituak izan dira.

ZORIONAK!!!!

GIZA-KATEA MARTXOAREN 8AN

INAUTERIAK GAINZURIN

GURE PIANOJOLE GAZTEEI ZORIONAK!

EL DIARIO VASCO  10-02-2017

Saioa Mendia, June Plazaola eta Irene Salegi,  ZORIONAK!

2017KO MINGAINLUZE LEHIAKETAREN IRABAZLEAK

Gainzuriko 6. mailako ikasleak diren Unai Urkiola, Markel Agirrezabal eta Paul Barrenetxea izan dira aurten Mingainluze lehiaketaren irabazleak.

OTAMOTZ 2017-01-30

Zorionak!

GAINZURIKO EGUTEGIA 2017

Aurtengo egutegiaren gaia “ EUSKAL DANTZAK” da, eta egutegirako ikasleek  egin duten lanarekin,  erakusketa antolatu dugu.

Egutegiaren salneurria: 5 €

HIZKUNTZA NORMALKUNTZA

BATZORDEA

OLENTZERO 2016

GABON KONTZERTUA 2016

EUSKERAREN EGUNA GAINZURIN (2016)

2016ko AZAROAK 25, GAINZURIN

JON DORRONSORO DANTZARIA GAINZURIKO IRAKASLERIAREKIN

BADATOZ SANTA ANASTASIAK!!!

SAN JUAN SUAREN INGURUKO EKITALDIA 2016

ZATOZ TRIKU!! ABESTIA, ESKOLAKO IRAKASLE BATEK SORTUA.

Gainzuriko Iñigo Munduate irakasleak  "ZATOZ TRIKU!!" abestia sortu du gure ikastetxeari eskainia.

MILA ESKER, IÑIGO MUNDUATE!!!

URRETXU-ZUMARRAGAKO ABESBATZEN KONTZERTUA (2016 EKAINA)

"SOS SIRIA" GAINZURI IKASTEXEAN IZAN DA GAUR.

Gaur arratsaldean 3. eta 4. mailako neska/mutilek saio berezi bat izan dute. Gaur ez dira izan geletan, gaur liburutegian izan dira eta ez ohiko irakasleak izan dituzte.

Bai, gaur SOS SIRIA taldeko bi kide izan dira gurekin. Monika eta Arantza, Siriari buruz hitz egiteko. Sirian gerra dagoela esan, eta hango egoera oso latza dela ere erakutsi digute.
Horretaz gain, Siria non dagoen Ikasi dugu, Europa, Asia non dauden ere. Eguzkia ekialdetik ateratzen dela, Ekialdeko lurraldeetan zer jaten dute ere Ikasi dugu, nola hitz egiten duten, nolakoak diren hango eskolak, eta hango neskek eta mutilek kometak daukatela jostailurik gogokoena.

Ene garrantzitsuena!!! Gu, dudarik gabe, ZORIONTSU izan behar dugu.
Aupa munduko neska eta mutil guztiok!!!!!!!!

EUSKARAREN INGURUKO HAUSNARKETA

AMESTUTAKO GURE IKASTETXE HEZKIDEGILEA

2017/09/19
Al As Az Og Or Lr Ig
2017/09/19 egungo gertakariak
URRETXUKO JAIAK
1 emaitza erakustea
September 14
Egutegia
adm-gainzurilhi adm-gainzurilhi added a new calendar event, OPORRAK!!.
Egutegia
adm-gainzurilhi adm-gainzurilhi added a new calendar event, OPORRAK!!.
Egutegia
adm-gainzurilhi adm-gainzurilhi added a new calendar event, ZUHATZARAAA!.
Egutegia
adm-gainzurilhi adm-gainzurilhi added a new calendar event, ARANTZARAAAAA!!!!.
Egutegia
adm-gainzurilhi adm-gainzurilhi added a new calendar event, Ordiziko azokara!.
Harpidetu Guest(r)en jardueretan Harpidetu Guest(r)en jardueretan

BISITAK